Familj

2011-01-06 @ 09:41:09
Nu när towe va 2 nätter hos mormor kan inte riktigt förstå på en sig själv.
Man tycker det är skönt och va barnledig för att få mer tid till sig själv bara och även tommy vill ja ju umågs med själv någon gång bara vi. Men sen när vi väll är barnlediga och halva dagen gått då känns det för tyst hemma. Sen när det gått en dag börjar man sakna henne otroligt mycket och känns som en evighet för att träffa henne igen. Jag och tommy prata om det att om vi inte skulle ha towe tror vi inte att vi skulle försökt igen men det va mycket pga av towe att det vart vi och väldigt glada för det. Sen kom vi fram till att nu när man har barn skulle man inte kunna leva utan barn då skulle livet kännas väldigt tråkigt och vi sa att vad skulle man göra då om dagarna. Men finns ju många ungdomar och äldre folk som inte fått barn än vad gör ni om dagarna? Här känns det som att towe fyller upp våran tid och även får oss på så bra humör händer ju alltid nåt kul varje dag som man ler/skrattar åt.

Jag ägna rätt mycket till att festa när jag inte hade towe och så träna jag mer. Men va räddningen och ta sig ur festandet nog med att få towe. Men träningen går segt man ska få tid till det och det är svårt och anpassa det nu på vintern.

Jag älskar min sambo och dotter<3 Ni är min familj,mitt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback