Dag 6- Mat

2011-01-26 @ 07:15:44
6e dagen med tableten tycker jag blivit lite smalare vid under brösten och midjan(över magen). Men inget där jag tycker jag behöver bli av med. Det ät ju mitt på magen man vil bli av med fläsket:P

Idag tänkte jag ta upp ämnet mat, hur ofta lagar ni mat och blir det nåt avancerat?
När jag åker taxi och kommer hem sent så blir det oftast att tommy lagat mat klart närman kommer hem eller så blir det att man själv slänger ihop  nåt lätt. Men det är så himla tråkigt med mat ibland för man handlar varje månad samma fast man vill ändra liten med maten och göra annat med. Men det blir då aldrig så. Sen på helgerna blir det att man gör lit godare mat eller beställer pizza eller nåt.
Men har ni något tips på någon mat så släng in ett recept eller hemsida.

På helgerna brukar towe få unna sig med att äta godis eller nåt annat gott som hon e sugen på.

Idag blir det åka lämna towe till tommys mamma vart då ingen mageninfluensa hon fick utan hon va bara lite dålig i magen en gång. Tommy har ju spytt inatt sprungit upp och ner så tycker han behöver vila. Så under tiden towe e hos hennes farmor ska jag åka göra kartprovet uppe på kontoret:) Längtat och få det överstökat.
Nu jäklar ska de bli godkänt!!!

Kommentarer

Postat av: Minna

Gillar du asiatisk mat så har jag ett recept som är jätte enkelt och jätte gott!

2011-01-27 @ 16:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback