Dag 3 - Utseende

2011-01-22 @ 07:52:39
Hur viktigt är utseende?

Jag har svårt för att gå utan smink om jag ska någonstans som ex.stan eller jobbet men ska jag bara ner till affären i skänninge eller till någon man känner, visst då kan man ju gå utan smink och på sommarn går jag oftast utan då det bara jobbigt ha det när det är varmt.

Mitt useende är jag inte hundra procent nöjd men va det då när jag vägde runt 61-65kg innan jag fick barn och träffa tommy. Men det är en lång bit och komma dit. Jag och syrran sprang ju varje morgon och kväll så vart omkring 20-30min varje runda.
Det va riktigt bra gjort tyckte jag när vi sprang så skule gärna vilja börja springa men min konditon är nog inte det bästa:P


Idag är det dag 3 med tabletten och det går riktigt bra inte för att jag känner någon smillnad mer än att jag tappat suget på att äta på kvällen som jag hade innan. Sen äter jag mer mindra portioner för blir oftast mätt fortare. Men som igår va det ju fredag så då beställde tommy pizza och jag kyckling sallad va då inte god sallad:/ Men då när vi hade beställt ville jag inte slänga heller den så åt det.Va ju inte mer än sås och brödet som va onyttigt.
Men efter det så va jag mätt för hela kvällen och nu på morgonen när jag vaknar är jag inte hungrig.
Men försöker att få i mig nåt iallafall.

Igår plugga jag karta och sånt som jag vet som kommer på provet även. Börjar bli smått nervös över provet men det bara ta den tid man får så går det nog bra:) Men jag och karoline har sånt jäkla stress på oss av chefen han vill att vi börjar jobba feb. Men det återstår och se hur hårda de är med uppkörningen tror då jag kommer ha lite problem med det då det är så nervöst och ha någon sittandes brevid när man kör kunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback