Dag 2 - Bristningar

2011-01-21 @ 07:47:21
  V39 när jag va gravid hade jag en del bristningar de hade blivit riktigt röda skit jobbigt kändes som de aldrig kommer försvinna.
Men jag tänkte att jag har ju fått en underbar dotter så då kan jag stå ut med mina brisningar. Jag kännde mig helt konstig och tom i magen när hon hade kommit ut och magen hängde som en säck potatis.
Ne men det vart en slapp mage och jag gick ju liksom upp 19kg under hela graviditeten men efter förlossningsdagen hade jag fått ner 7 kg direkt. Jag promenera rätt ofta då när jag hade fått towe i början. Men när jag hade gått ner mina 14kg av 19 så va jag riktigt nöjd som jag gick ner på 2 mån. 

Snart har det gått 2 år sen jag fick towe och mina brisningar börjar försvinna nu mer o mer.
Att det ska ta så lång tid.. Glömt nästan hur magen såg ut utan brisningar.
Men är ju bra att de håller på och blekta och försvinna mer och mer:)

Idag är det 2a dagen jag har tabletten som ska få mig gå ner i vikt men det återstår och se har inga förväntningar då denna tablett vart ett test för mig och även gratis men är ju bra om den funkar.
Till frukost vart det multivitamin och dricka och ett ägg.
Ne nu blir det och ta fixa till oss då vi jag och towe ska till linköping, jag ska plugga med karoline och barnen ska få leka ihop. Hon har nämligen 2 grabbar som är större närmar sig 18 tror jag och en dotter på 7 år så towe kommer nog tycka det är kul hon brukar alltid tycka det är kul med större tjejer.O så kan man ju härma och göra lika dant som de tycker towe är kul:)


           

nehepp vart ingen linköping för karolines dotter hade fått feber inatt:/
Så får nog bli kanse och plugga i helgen istället.. Det återstår o se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback