blogg

2011-01-18 @ 07:22:07

Tackar så jätte mycket för hjälp med bloggen, camillla.
Supernöjd nu vet jag även varför jag inte fått ordning på det själv tidigare e för att min stillmall va helt åt skogen hahah Undra vad som hade hänt där.

Nu idag blir det åka taxi, eller det blir det ju hela veckan så det blir riktigt kul då jag fått en bra kille och åka med.
Han kan mycket, och lär ut massa saker.
Ne nu blir det fixa ordning oss så  bådejag och towe kommer iväg.
Värsta är att igår han vi inte med någon ordenklign lunch rast så fick en på 5 min igår och trycka i mig mina mackor jag hade med mig så  igår vart min dag:  1 clementin på morgonenen,2 mackor på jobbet,pasta och falukorv hemma till middag, sen 2 äggmackor på kvällen.

Idag blir det ta med sig äggmackor till jobbet det lär nog mätta lite bättre än ost på som man hade igår.


Kommentarer

Postat av: sara

Vi på natt vi har ingen rast överhuvudtaget!

2011-01-18 @ 13:12:16
URL: http://kimsolinneasmamma.blogspot.com/

Postat av: Hanna

rätt jobbig att sitta still i en bil från 9-17,30 man vill ju röra sig nåt.

2011-01-18 @ 18:42:21
URL: http://mammahannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback