Besök

2011-01-22 @ 21:26:02
Haft besök nyss av signe,jörgen och malte. Vart en lugn kväll med mat (pizza) och efterrätt (chokladpudding och grädde). Barnen lekte tills towe vart trött vid halv nio och tror även malte vart lite trött då han inte va så samarbetsvillig med att ta på sig kläderna när de skulle hem.
Hoppas de slapp att åka hal väg hem. Men va kul ta en lugn kväll med de:) Hoppas på fler dagar. Är riktigt trött nu då jag även har pluggat sen jag vakna på morgonen tills de kom vid halv fyra.
Men lärt mig en del med gator och vägar idag, riktigt nöjd:)

Nåt som va riktigt roligt idag va när malte skulle hjälpe towe upp från golvet när hon va ledsen och så krama han henne och towe ville ha jätte lång kram och även små kramar där efter. Sen försökte hon ge en puss lite senare till malte men då va han svårt flörtad och titta bort. Såg så himla roligt ut.

Nu blir det slappa om man inte somnar på soffan som jag gjorde igår kväll. Imorgon kommer karoline och hennes dotter emma. Blir och plugga och så ska barnen få leka ihop.
Natti natti allihop som läser min blogg....

Kommentarer

Postat av: signe

ja gud va söta dom var då! :P tack för en mysig kväll, det gör vi om!

2011-01-23 @ 09:44:44
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback