7e dagen

2011-01-27 @ 07:48:15

Towe kräktes igår så vet inte om det va för att hon hade slem i halsen eller om det va mageninfluensa. Med tanke på att tomm legat hemma sjuk i det så ville vi inte chansa med att lämna henne på dagis idag. Så blir att ha henne hemma veckan ut.
Själv mår man prima förutom att inatt fick man ligga inklämd mellan tommy och towe och ligga även mitten på två madrasser som gjorde att min rygg inte riktigt palla med det så har lite ont.
Väntar här hemma spänt på att mitt prov ska rättas snart så man vet om man får göra om det eller inte.
Han hade ju ändrat princip allt i provet så va helt nytt för mig. Sen hade han skrivit ut kartor även som man skulle veta vart olika stälen låg det är ju jätte svårt då man knappt åker uanför linköping och norrköping. Men kunde ju utanför motala det va då inte så svårt.

Rensat lite kameran här hemma så bjuder på nåt kort.


   towe ritat så fint på armarna...


Igår så gick jag igenom towes leksaker och kläder det fanns och rensa en del. Hon har så mycket leksaker som bara ligger så tyckte det va dags och ta bort det och även pekböcker läser hon inte längre så det vart en rensning där. Med kläderna så har hon gått över helt och hållet till stl. 92 men hade tröjor som va 86/92 som va jätte bra men då har ärmarna blivit för korta så hon har vuxit en del.
Men ska man börja köpa kläder nu så blir det stl.98 nog, går ju och vika upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback