4e Dagen-Godmorgon

2011-01-23 @ 07:14:42
Vaknar tidigt här hemma då tommy och towe sover själv gick man och la sig tidigare än vanligt så då kunde jag inte sova vidare mer nu på mogonen. Känner mig idag svullen om magen brukar va det när de röda dagarna e påväg skit jobbigt sen går det över när man haft det.

Drömmer nu om alla jäkla gator och även ställen och andra konstiga drömmar så det e fasen helt sjukt men då ska man väll kunna gatorna tycker ja:)
Värsta att man ska lära sig skolor,dagcenter m.m. och det är 4 st A4 papper så säger bara jiippii... plugg plugg!!!

4e dagen med tabletten och har då ingen våg hemma men brukar väga mig när man är på vårdcentralen eller affären har de våg kan man smygväga sig hahaha
Ne men vägde mgi faktiskt på öbe på en våg där och enligt den så vägde jag 73kg med jacka o skor och kläder. Men det lät lite väll lite då jag legat på 75 för 1 mån sen. Men visst det kan nog stämma. Men brukar gå efter lailas digitalvåg hemma hos henne det e nog den jag litar på.
Skulle man gemföra vågar så visar ingen samma.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mornar har jag jätte lätt att gå upp om jag få vakna av mig själv men ska någon annan väcka mig så är oftast min dag förstörd haha
Man blir lite smått iriterad men går nog över rätt fort beroende vem som väcker den eller hur.
Towe brukar väcka mig genom att ropa på mig, -mamma,mamma,  macka. Mölk,
Så hon vet vad hon vill ha på morgonen. Annars om hon själv e lite trött så lägger hon sig brevid en. Hon tycker om att dra sig men väcker man henne på mogonen som man helst inte vill göra då blir hon oftast ledsen och tycker man e jobbig som väcker henne. Men vissa gånger går det bättre när man börjar prata och säga att hon ska till dagis och så då blir hon rätt glad.
Men som vardagar brukar jag gå upp först sen gör jag mi ordning och har dörren öppet till henne så hon kan vakna av ljud och höra att jag e vaken. Eller så blir det att väcka henne efter man blivit klar med sig själv men oftast hinner hon vakna före mig på vardagarna.

Det är ju många som gillar att ha sovmorgon och sova vilket fall. Men jag tillhör nog inte de personerna. Det är nåt som jag och tommy är olika på. Så tycker jag att han som jobbar ska få a sovmorgon nån dag på helgen kan va skönt för honom. Ibland får han ju äve frukost på sängen av mig och towe. Tycker man ska unna honom nåt. Han är värd det min bejb<3 Älsklar honom så.
Men då när jag jobbat så brukar han ta towe nån dag så jag får sova ut, tanken va ju att han skulle ta towe idag men jag hann då upp före så tommy får sova ut även idag med.
Ne nu ska man ta och plugga lite nu när hjärnkontoret kommit igång lite:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback