2 Dagen

2011-01-18 @ 18:49:13
Helt skakis i kroppen tror det beror på att man ätit dåligt ytligare 2a dagen vart

Frukost: En smörgås
Lunch: En bulle och kaffe då man vart bjuden av taxi chaffören
Middag: En korv med bröd hemma

Men lustia att man inte e hungrig kan inte trycka i mig mer om jag skulle vilja men hoppas jag kommer ifatt det imon då jag har plugg dag. Har även tandläkarn då ett hål inte vart riktigt fiskat som jag ville. Så hoppas man kommer undan billigare räkning denna gång.


Har lärt känna en tjej på taxin som har börjat samtidigt som mig med kartprov m.m Så va riktigt kul lära känna henne. O vi kommer även ha samma chef så det är kul att vi kommer stöta på varann en del på jobbet.
Ne nu ska ja ta och skriva ner mina anteckningar för dagens upptäckter av gator. Sen ska towe sova snart med hon börjar bli rätt trött, då hon tuttar på fingrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback