Uppdatering:P

2011-02-23 @ 11:13:10
Dags och börja uppdatera lite vad som hänt, jag har kommit igång med taxin så det är riktigt stressigt och inte mycket tid med familjen:/ saknar de så himla mycket varje dag men bara härda ut till sista mars..
När jag kört taxi va jag nervös första dagen men där efter så släppte nervositeten så skönt.
Sen har även en del saker hänt under en vecka jag har vart med om:

-Spyer
-Krockat med taxi bilen
- Sur kärring
- Fått adress som jag inte vetat vart det är men löst ut det till slut ändå
- Kund från gatan
- Slinga (hämta olika personer från olika ställen och lämna av)
- Sabotage

Så det har hänt lite ett och annat men inte alls kul va med om spyerna men jag fick 1000kr för att han spydde ner och så hade han tagit sönder en grej i bilen så han fick betala så man själv inte åker på det.

I helgen så fyller towe år och malte fyllde igår år så blir och fira towe med min moster och kusiner på fredag sen på lördag ska vi en sväng till signe och fira malte. Söndag kommer farmor och och lite folk hit för att fira towe på sin riktiga födelsedag. 2år blir våran tös har gått otroligt fort och hade själv bebisnoja innan för en till men nu när jag börjat jobba så har jag inte haft någoting alls sug för ett barn till men kan tänka mig ett syskon till towe sen när hon är större omkring 5 år.

Ne nu blir det fixa ordning sig för jobb blir lite stressigt som vanligt men idag blir det en skön dag 13-21. Det tråkiga att towe sover då men förhoppningsvis får man lite tid med tommy va ihop.<3


Kommentarer

Postat av: Karin

Det va väl inte du som körde taxibilen som krockade utanför Åtvidaberg? Men va skönt ändå att du har ett jobb. Jag trivs inte på mitt jobb, men man är ju tvungen att jobba för att kunna leva :/ Krama Towe på födelsedagen!

2011-02-23 @ 19:10:51
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback