Ny vecka

2011-02-01 @ 20:46:14
Har kört taxi och haft chaffören brevid mig.  Körde torsdags, igår och idag. Gick kanon bra tycker jag så hoppas verkligen snart få börja köra själv. Jobbiga nu att man inte ännu har något schema gå på. Det e det mesta jag längtar till att kunna veta sina dagar. Idag jobba tommy över på jobbet och det gjorde ju att jag fick lämna och hämta towe. Vart sen dag och det blir det nog imon med ser det ut som då tommy jobbar över. Så slutar man själv kl16 så hämtar man towe där efter. Men rätt skönt komma hem vid halv fem har annars kommit hem vid halv sex-sex och då har man inte hunnit eller orkat göra så mycket. Då träffar man ju inte towe så mycket det som blir trist. Så man tar vara på de timmar som finns efter att man kommer hem.

Idag somna hon halv nio med 2 protester med att gå upp ur sängen men efter de 2 gångerna så somna hon som en stock. Nu blir min kväll och umgås med tommy framför tv:n.
Min vecka lär bir nog full planerad då det e rätt mycket nu med taxin men bara kämpa som sagt. Så kommer nog inte ha så mycket tid och blogga.

Kan berätta att towe pratar mer hemma och försöker sätta ihop mer 2 ord. Sen har hon börjat sjunga, gå på pottan och bajsa och kissa. Så duktigt av henne trodde inte att hon ville börja med det då det vart lite segt med det men nu satte hon sig sälvmantoch man behöver inte alltid fråga så det e kul att hon känner sig redo nu men kan ju även va en tillfällighet att hon vill för stunden ellr en liten period men det återstår och se.

Snart fyller towe 2 år med, snacka om att tiden flyr iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback