Mycket som hänt...

2011-02-13 @ 08:50:14
Inte riktigt haft tid med bloggandet har så mycket och tänka på med taxi men nu har jag nämligen blivit klar med uppkörningen som de har genom taxibil. Så himla skönt men nu börjar man bli nervös över hur det ska gå första dagen på jobbet själv. Man får ju använda sig av gps men känns så dumt man ska ju kunna det mesta själv men nr kan ju va lite svårt och lära sig så då får man nog åka fram och tillbaxs för att hitta nr men adressen lär då inte bli några problem hoppas jag.
Sen får man se om man får trevligt folk eller inte.. man kan ju få värst tjurkärring som jag fick i fredags. De sa vart jag skulle åka och sa att jag skulle åka till en vändhållplats så gjorde det. Men inte vart de då nöjda mena på att de borde fått åka gratis bara för att jag hade uppkörning och att vi va då 2 st i bilen. Sen va det himla mycket snö i fredags och is under så vi ville hjälpa de så de inte ramla men de fick man inte och fick utskällning för det.
Men taxichaffören sa att vissa kan ha dålig dag eller ska ha sin favorit taxi.

Imorgon blir det åka till linköpin ska gå igenom bilen, tankort,nycklar,schema m.m. Blir mycket information men på tisdag börjar allvaret om man inte får jobba måndag natt förvånar mig inte att man åker på att kör natt först veckan. Men det återstår och se. 
Det är ju jag och karoline som lägger upp det om vi delarpå bil men hoppas vi får en varsin. Det skulle underlätta mycket med schema då.

I helgen jobba tommy lördagen så vart inte så mycket tid ihop men jag och towe va ute igår en sväng körde henne i pulka och så gick hon liten bit.

 



Nu är det 2 veckor kvar tills min tös fyller år med skit kan man tänka sig 2 år blir lilltösen  27 feb. Hon pratar och sjunger för fullt men har märkt att när hon är någonstans där hon inte känner folk riktigt så är hon rätt tyst eller om hon inte träffat någon på ett tag. Sen va vi på bvc i onsdags hon vägde 12,1kg och va 84cm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback