Melodifestival

2011-02-17 @ 17:56:34
Jobba igår pass kl.20-06. Det va lite segt ett tag men lyckos man har får med karoline + 1 bil  körning (3bilar) körning till cloetta center men visar sig va artister från melodifestivalen vi fick köra på:)
På natten va det rätt lugnt men efter 3 så börja körningarna komma in så fick ihop ändå en hel dag som jag hade hoppats på. Så idag är man ledig och imorgon kör man igen. Kör då omkring 17/18 tiden till 5 på morgonen så blir mycket och göra nog. Sen kör jag igen lördag kl. 18-05. Det kommer nog va mycket och göra även då med då melodifestivalen är i liköping. Sen är väll rätt många ute helgerna men det återstår och se.

Har badat towe nyss så håller även på att försöka hinna tvätta lite så man kommer ikapp med tvätten.
Imorgon är towe och tommy hemma skönt det ha lite tid med sötnosarna<3.
Sen ska towe till min kusin och sova över fredag till lördag och lördag till söndag ska hon sova hos laila. Tyckte att tommy kunde behöva lite sovmorgon då han jobbat 2 lördagar i rad och så jobbar jag även denna helgen.
Så towe får nog det roligt hos mina kusiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback