Jobb:)

2011-02-16 @ 18:04:26
2a dagen jag har mitt pass idag med taxin. Se hur det blir med körningar idag, fick beröm igår förmin mjuka, bra körning av både gamla och unga kunder. Så då fick man in lite dricks:) Idag när jag räkna pengarna då man måste redovisa varje vecka för chefen kontanter och kvitton så det jag fick dricks igår som vart 22:- så det fick towe lägga i hennes spargris.

Ne nu är kl 18 måste åka om en h så ska ta och göra mig ordning, börjar bli lite seg idag inte van huvudtaget och jobba men skönt samtidigt börja få in en inkomst och även få göra nåt än att bara va hemma.
Hade gått jätte bra för tommy och natta towe igår så de ringde igår till mig innan hon skulle sova. Hon vart så glad och sa - mamma!
Sen sa jag att hon skulel sova så sa godnatt så sa hon godnatt tillbaxs<3 Fast lät ju inte riktigt rent ordet men hon lärt sig fort ord och tar efter så himla kul när man förstår henne mer.

Gjorde idag pastasallad så det vart det och ta med som en lunch till jobbet. Så ska försöka ta en liten lunch med karoline. Skönt och ha nån och jobba ihop med samtidigt:)

Natti natti alla läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback