Vecka 11

2011-12-22 @ 10:51:44
Ja då gick man in i vecka 11 otroligt vad denna vecka har gått fort.
Illamående forsätter vilket ä väldigt jbbigt och må dåligt och samtidigt flörsöka göra ett bra arbetspass och även ta hand om towe.
Va även igår på mvc och tog blodprov och fy vad yr jag vart och gick vingligt tyckte jag. Ingen höjdare det men efter jag suttit ner en stund gick det bra.

Någon som jag upplever med denna graviditet som jag inte gjorde med towe är att jag blir skakig och yr ofta och måste äta mer regelbundet.




Towe forsätter trotsa och kommit in mer att leka med barbie och leker mycket rolllekar.
Jätte kul och se henne kunna leka själv och även md oss.

Tommy träffa på en mamma igår på dagiset som hade vart med om sitt barn som haft samma hudproblem med eksemet som towe. Fick väldigt mycket råd och tips och hon kunde även erbjuda sig att komma och visa oss hemma lite hur vi kunde göra för att hjälpa towe med badning och smörning m.m.
Vilken snäll mamma som bryr sig och vart med om samma sak så hon kunde berätta allt om hennes barn som stämmr in på towe.
Det barnet va allergisk mot mjölkprotoin och fisk m.m. Så jag tror vi får börja med fisken och utesluta eller försöka få läkarnen att undersöka mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback