Shopping

2011-12-03 @ 16:55:54
Vart en tur till linköping med signes familj:)
Hitta lite kläder till mig och towe. Hon ska få i julklappa pippitröja och trosor som hon ville ha. Allt med pippi är då tiptop tyker hon:)
Sen vart det lite diverse små saker man hitta hem som man behövde.
Vart även en fika på stan då detvart räckmacka och en chokladskum. Towe åt hela chokladskummet och räkor av mig som hon är helt tokig i.

Annars har man pina med ryggen och rumpan och lå blir helt tokig på att ha ont av att köra bil och gå runt. Tänker inte på det under tiden jag gör de sakerna men när man väll avslutar det eller ska ut bilen så får man ha rejält ont som man inte tycker man borde ha.
Som sagt min familj kommer få en liten knodd till sommarn och ska det börja såhär tidigt med att ha ont av att köra bil hur ska det gå på jobbet då..
Hoppas bara att allt kommer gå vägen och om 1 månad får vi se vilket datum vi hamnar på när vi vart på ultraljud.
Hoppas bara att allt kommer gå vägen har ju gått längre nu denna gång än förra som jag fick mf.
Men har inget minne av att min mage svullna upp rejält och känns som man redan är halvvägs. Men men magen verkar vilja växa så är svårt och dölja det. Men vem vet om det är 1 eller 2 i magen?


Kommentarer

Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o kommande Lillbus

Vet du att jag anade det...:) Vad roligt för er, stort grattis!

2011-12-03 @ 22:54:55
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Postat av: Anonym

Hoppas det går vägen nu:) vilken v är du i?

2011-12-03 @ 23:27:47

Postat av: Eva

Åh vad roligt med en liten bebis till sommaren! :) Stort Grattis och lycka till!

kramar

2011-12-04 @ 09:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback