Räknar

2011-12-04 @ 20:17:02

För varje dag som går räknar man ner till att dagen ska komma nämligen ultraljud. Tror nämligen jag har gått längre än vad de går efter min mens eftersom jag haft hattandet.
Har en del nervrycknigar i magen och känns som någon liten grodyngel i magen (fjärilar i magen).
Då jag inte upplevde sånt med towe så tidigt så tror jag gått längre. Men först julafton sen börjar det närma sig den dagen.

Imorgon blir det inskrivning på mvc på torkelberg i linöping stan, tycker de har himla bra mvc där.
Iallafall när jag gick med towe fast då låg det i ett annat hus. Så hoppas denna mvc blir lika bra som jag förväntat mig.
Efter inskrivningen ska jag hälsa på jenny en stund då jag börjar jobbet kl 17 imon och går till 24. Skönt och ha så få h.

Annars towe trotsar som vanligt genom att sparkar och garvas och springer iväg. En annan har inte tålamodet på topp då mitt humör går från topp till tå väldigt fort.
Men ska försöka komma in i kvällsrutin med att läsa bok så hon varvar ner sig mer. Ibland har vi blivit lite för slappa med att hoppa över det när inte towe frågar om det.

Hej svejs natti


Kommentarer

Postat av: anna

tjatta till dig ett vul. de gjorde ja me teo.

2011-12-04 @ 22:22:44
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback