Lucia

2011-12-13 @ 06:54:29
Vart himla mycket skriverier om lucia att de inte får lägga ut bilder på nätet och vi föräldrar har fått lappar om att inte lägga ut på internet om andras ansikten syns. Hoppas ni tänker på sånt:)




Nu väntar man på att mormor ska komma sen ska vi till dagis. Blir och göra sig ordning nu så man e klar sen. Tråkigt att tommy inte fick ledigt men i jul kommer jag jobba och då kommer tommy få dela glädjen med towe på julafton. Ska försöka att träffa signe och familjen i veckan när jag är ledig och så ska jag väll även försöka träffa farmor så vi kan byta lite julklappar.
Annars får vi se vad som händer..



Kommentarer

Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o kommande lillebror

Visst är den fin!:) Den ligger ute för 5 700, men vi kan tänka oss att släppa den för 4 500 kr om ingen skulle nappa... Det är lite sorgligt att sälja den, men vi kommer ju inte behöva tre vagnar sen...;) hör gärna av dig om du är intresserad!



Hoppas illamåendet inte är alltför hemskt... Mig hjälpte det faktiskt med "seaband" - armband som finns på apoteket...:)

2011-12-13 @ 15:16:56
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback