Ledig dag

2011-12-06 @ 19:23:39
Då passa vi på och inskaffa oss en ny stekpanna och formar till matlagning som man kan ha i ugnen. Himla bra som vi tänkt köpa varje månad men aldrig kommer till skott.

Sen passa jag på och köpte lite julklappar till towe kan aldrig få för mycket av paketer:)
Annars har jag vart skakis och yr inget jag brukar va men antar att det tillhör graviditeten. Ont i magen till och från ... Blää så trött med!! Klaga klaga:)

Sen va jag med tommys mamma och åt mat med nere i mobilia och aldrig mer säger jag.
Towe fick pannkakor med sylt och dålig grädde. Gräddet smaka mögel ush!
Sen sa tommys mamma att inte maten smaka bra smaka på hennes persiljesmör och fy vilken mögelsmak det kom upp.
Så¨vi klaga men fick inga pengar tillbaxs han skyllde på att han e förkyld och inte känner nån lukt eller så. Men har inte kunden rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback