Kalas

2011-12-17 @ 09:08:25
Idag fyller pappa år så idag blir det hälsa på dem på em och så kommer farmor desire,inge och tomas och vicha.
Kommer bli trevligt bara man mår hyfsat. Igår på fm skulle vi åka in till mjölby men som tur hade jag kräkpåse i bilen och va tvungen stanna vid vägen. Ush vad jag mådde skit. Men åkte och gjorde mina ärende i mjölby sen hem för vilande. Hade hela kvällen att jag fick kräkreflexer och mådde skit och ibland kom det upp. Har åkt på sån halsbränna som gör att jag mår illa för det mesta.
Hur orkar man stå ut med det här?

Vakna nyss av att jag mår prima men känner att halsbrännan kommer tillbaxs lite smygandes.. Bläää
Va jag klagar, jag vet!! HAhaha

När jag vänta towe i magen köpte vi en vagn i märket brio men sålde den men ångra otroligt är det någon som känner till årsmodell eller något annat namn kanse? Mycket liten och smidig vagn jag skulle kunna tänka mig igen.



Bjuder på bild på magen inte för att det syns så mycket men en annan tycker den växer o svullen.
Bilden på vänster sida är med towe i vecka 12, bilden på höger sida är med bebis i magen nu i vecka 10 (9+3)
Gick ju upp 19kg med towe i magen hoppas slippa de kg denna gång och jag har gått upp efter att jag börja med taxi vilket jag har säkert 10-15kg gå ner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback