Julgran

2011-12-16 @ 10:21:06
Julgranen på plats med mycket hjälp av towe som älska sätta upp kulor och små pynt. Där efter plasera vi lite julklappar under granen och va väldigt populärt:P
Sen fråga hon om hon fick öppna men det är 1v och vänta men det går undan.
Nu bryr hon sig inget om julklapparna utan lssnar på jullåtar jag hitta på spotify- barnkammarn skivan med julsånger. Riktigt bra för barn:)

Är nu i vecka 10 skit vad det går undan med dagarna. Så nu är jag 9+2 och närmar sig ultraljudet med. Undra om det är 1eller 2 i magen?
Drömde så lustigt att jag vänta tvillingar här om dan så vem vet? Dessutom har vi tvillingar i släkten så vore inte helt omöjligt men jag tror det har med slumpen. Annars mår man illa till och från riktigt jobbigt då man bara vill spy och det inte går... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback