Julafton

2011-12-25 @ 06:55:20
Dagen börja med att jag fick åka och sätta mig i bilen och jobba suck vilken dag och missa julmat,kalleanka m.m.
Men fick ändå en lång körning att åka till kisa till tranås så det va inte så dåligt ändå inom taxin men sen när jag va påväg hemåt så fick jag inte alls något va helt dött och jag ringde växeln och fråga om jag fick åka hem. Men det gick inte. Satt 2 h , efter det ringde jag växeln igen ochdå kunde jag åka hem kunde vart då en bättre jul för kom inte fören 5 till tommys föräldrar.
När jag kom vart det lite julmat men inget sug på det hoppas att det smakar bättre idag när man ska ut till mormor.
Sen öppna vi lite paket och towe trodde självklart att all paket under granen är towes. Hur ska det gå när man har ett syskon till towe nästa år som ska va med och dela paket:P

Men hon fick en hel drös med paket:

Strumpor hello kitty
Paly doo deg med formar
Pussel
Matkasse med kartonger som såg ut som olika matvaror
Klänning milla (alfons)
Häst och vagn och bil till barbie
Barbie
Leksaks smycken och mobil och smink av plats
Lekskor och krona
Dvd filmer pippi,nallepuh och smurfarna
500 sticks nallepuh klistra i en bok
Dockvagga
Saker till dockor
Hello kitty klocka
Leksaksdjur

m.m. kommer fasen inte ihåg allt men mycket va de så nu har hon en del nya saker och leka med.
 





Idag blir det försöka få igång min mage har haft ont sen igår för är så himla hård i magen...
Men med lite te brukar det funka.
Sen blir det åka till mormor och träffa släkt. Kommer bli riktigt kul men vädret va då desstå mindre kul.


Nu hör jag att towe har vaknat men det tog ett tag innan hon kom hörde att hon lekte med nåt där inne men sen kom hon ut med smurfarna hon ville titta på.
Så nu blir det smurfarna att titta på till frukosten.
hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback