JObb

2011-12-07 @ 08:40:46
Ja då åker vi och jobbar snart 14-21 blir arbetspasset och så himla gött är ledig igen imon. Vad ska man hitta på? någon som kanse vill komma på besök?

Sen blir det jobb fredag- onsdag bara stå i.
Sen har jag haft problem med min hand då det domnar bort och sticker i fingrarna så har nämligen fått.

Karpaltunnelsyndrom är en medicinsk åkomma som kan orsakas av motorisk överbelastning. I handledens insida finns karpaltunneln, en trång passage där fingrarnas böjsenor och medianusnerven passerar. Vid kraftiga upprepade vinklingar med musen eller ensidigt tangentbordsarbete med uppåtvinklad handled finns det stor risk att nerver kommer i kläm och blir irriterade, främst medianusnerven, och karpaltunnelsyndrom kan uppstå.

Så 17 januari ska jag kanseopereras är väldigt nervös men kommer nog gå bra men en nackdel att jag blir sjukskriven 4-6 veckor kommer ju klättra på vägarna av att hålla mig i skänninge bara.
Kommer ju inte kunna köra bil eller så.


Kommentarer

Postat av: rozanna

Du får låna en automat bil:) min pappa operera handledes nerverr och han klara köra automat iallafall!

2011-12-07 @ 14:35:28

Postat av: hanna

men det är högerhanden kan inte köra automat ändå då...

2011-12-08 @ 08:10:27

Postat av: Rozanna

Varför inte?? man kan ju lägga i växlarna med vänster hand, för min pappa hade oxå höger hand!! Men det är väll olika om man klarar av det med vänster hand!!

2011-12-08 @ 23:34:25

Postat av: hanna

ja jag vågar inte chansa så korta händer och armar ju

2011-12-09 @ 11:22:07

Postat av: Rozanna

Ja de ä sant!! Men de kan ju va skönt att slippa tänka på att åka handla mm. Då får gubben din göra allt och du kan ligga och lata dig och njuta av magen:)

2011-12-09 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback