JObb

2011-12-09 @ 21:58:33
Har sökt lite jobb idag hoppas på lite tur:)
Annars har det hänt en tråkig sak jag va och handla med towe och när vi va påväg hem så finns det en liten väg mellan vilor,30väg till vår parkering. å helt plötsligt i mörkret hoppar det ut en katt rätt ut framför bilen och jag bromsar in och blir så rädd och skriker till och towe blir lika rädd och börjar gråta. Jag känner att katten dunkar i bilen och jag stänger av bilen och går ut för och titta och lugna ner towe även. Men ingen katt i syne. Vet vem som har en sån långhårig katt så gick och knacka på hos dem och förklara saken och de skulle hålla utskik efter katten. Men ush vilket dåligt samvete jag har.

Men jag vet att jag inte körde för fort heller för va mitt i en kurva, hoppas verkligen kissen klarar sig<3
Snyft snyft

Ne nu blir det försöka sova och upp för jobb imon om det kommer gå.

Kommentarer

Postat av: Rozanna

Är de den katten som massa folk har kört på? finns ju en långhårig katt på 30 sträckan som blivet påkörd av moped m,m

2011-12-09 @ 22:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback