Jippi hej

2011-12-06 @ 08:07:55

Va alkolister man fick köra igår på jobbet och bara allmänt jobbiga personener så gud vilken tur man ha som får köra mest dagtid och slippa det där.
Men gick annars bra fick köra i sya,skänninge och ljungsbro. Så det va tiptop med pengar in rullande igår.

När jag körde hem såg jag knappt vägen va väldigt läskigt så fick stana flera ggr för att konsentrera mig med tanke på att jag va as trött oxå. Had ju vart upp sen kl 6 på morgonen.
Men min dag vart räddad idag då va det en kille som ville ta mitt pass så då vart man ledig idag:)

På inskrivningen gick det bra men en nackdel de kunde inte göra blodprov fören om några veckor. Så v.51 blir det åka och sticka sig och ta de där blodproven på drop in tid. Suck så himla rädd för nålar med.
Sen vart bf dagen 17 Juli men det kan då ändras när man vart på vul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback