!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-29 @ 10:17:28
TILL 100%


Towe trotsar som bara den och garvar o verkligen inte lyssnar så hennes tv från hennes rum åkte ut igår och så fråga hon efter den idag men vi sa att towe vart dum igår blir ingen tv fören hon visat att hon är snäll.
Då vart hon lite butter och sen börja sparka på leksaker.
Så vi får väll se denna dag hur det ska sluta..
Så envis hon är till och från och ena stunden underbaraste ängel<3


Vecka 12 gick jag in igår otroligt vad det går fort.
Men tror jag åkt på foglossning gör så himla ont vissa dagar att jag knappt kan sitta länge och köra bil eller gå.
Se om mvc ringer upp snart om man kan få lite råd om det. Hatar ha det såhär!!! Men blir och inskaffa sig bälte det ska ju hjälpa nåt säger de men det va inte bra och ha den hela tiden jag som kör bil mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback