2 dagar

2011-12-30 @ 08:38:16
Förra nyår så va min lille plutt så här liten.. Himla fort allt går i barnens utveckling. Kommer ihåg när hon va bebis man skulle amma henne,ge omsorg,byta blöjor men nu är hon så stor och kan gå på toa själv,ta på sig kläder, prata för sig m.m.


Men hade en önskning att jag skulle få bli med barn detta år så towe får ett syskon och det slog in i sommras men tyvärr sluta det med mf:/ Annars skulle den lille knodden komma i feb. Men nu är man gravid igen och jag är i vecka 12 så nästa år i juli kommer towes lilla syskon komma om allt går som det ska. Men ska vi hoppas på.

Denna natten va nåt som jag inte vill uppleva igen haft världens magkramper och suttit på toa rätt mycket och haft skit ont men till slut somna jag iallafall och nu på morgonen är det lite lugnare med kramperna men har lite ont än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback