12Dec

2011-12-12 @ 19:57:43

Dagarna rusar som bara den förbi och jobbiga jobb dagar har man haft på 11h varje pass längtar tills mitt sista pass är på onsdag då jäklar ska jag vila upp mig om det går.
Sen är man ledig torsdag-söndag skönt. Sen är det bara 6dagar till jul, otroligt.

Towe har riktiga trots perioder här hemma och kör järnet med oss men vi ger inte oss men hur lätt är det när hon bara garvar åt oss och springer iväg och vägrar lyssna. Hoppas det går bättre med tiden.

Idag har vi haft utvecklingssamtal på dagis gick väldigt bra och mycket posetiv tjej som vill lära sig mycket och är en riktigt drivkraft sa de.
2veckan i jan kommer towe troligtvis byta till nya avd till de större barnen. Kommer bli spännande för både oss här hemma och towe.
Men kommer gå bra hoppas jag:)

Annars en annan har sina spyattatacker men inget kommer de upp så mår illa för de:/ Jag som trodde jag skulle slippa illamående gått bra hittills ju men i helgen vände de.
Sen har man ont i ryggen av att sitta i bilen så långe men hoppas att de ska ta slut snart för kommer troligtvis sluta med taxi tror jag.
Åtminstoden heltid. Men kan nog tänka mig köra någon extra dag.
Har nämligen arbetsintervju 20dec så hoppas de ger posetiva besked:)


Kommentarer

Postat av: Signe

usch, va jobbigt att du mår illa nu! :/ hoppas det går över snart!



sv: haha va gullig du är!

2011-12-12 @ 21:16:29
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback