Vardag

2011-08-08 @ 08:32:30
Vardagen rull på igen som vanligt, semestern är slut och själv har jag ledigt måndag och tisdag denna vecka så då är towe ledig oxå.
Idag verkar det bli riktigt bra väder så vi åker till borensberg och träffar signe och barnen. Sen ska vi på föräldaträff ihop till en lekpark i borensberg. Så blir riktigt kul:)
Själv har ma fått ett sår då jag satte plåster på det med snyggt mumin plåster då jag inte hade nåt vanligt hemma. Men självklar fick ju towe "aj aj" med och skulle ha lika fint plåser:P
Så sa hon a malte ska titta på det. :)  Vilka ider hon har den lille tjejen.

Towe har blivit jätte mycket för att rita och pussla här hemma och kan jätte lätt nu 12 bitar och så ska hon träla sig med de större som är 16 bitar me de brukar hon få ihop efter många om och men.
När hon ritar ska hon rita så runda cirklar och så säger hon vem hon ritar och ofast ritar hon laila säger hon.
Sen pratar hon för fulla muggar och sjunger.

Ne nu blir det göra oss ordning så vi hinner med allt som det tänkt innan vi far till borensberg.
Älskar dig tommy och towe ni är mina hjärtan och får mitt liv och va helt och rulla på.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback