Tisdag

2011-08-16 @ 08:04:37
Ja då har gick det undan med jobbet:) Lovley.
Min gamla chef skulle säga upp mig så det e bra så nu är det inga problem att börja på taxibil 1 Sept.
Men visa sig att jag kommer börja med schema 5 sep eftersom det blir mitt i en vecka jag slutar. Då kommer jag bli ledig 1-4 september. Men gör då inget, om jag minns rätt är ju borensberg marken så då kan man hitta på lite.
Men det kommer jag göra vilket fall,kan ju inte sitta hemma och uggla i 4 dagar.:p

Igår gick det bra på dagis, towe hade vart ute och lekt när tommy hämta henne hem. Men dynsur va hon med att de inte såg regnkläderna som jag hade med till henne.
Ska ta med mig stövlarna med så hon har där borta.
Allt på dagis flöt på med att hon kissa på potta,åt bra och lekte bra.
Så en olycka här hemma va det ända men annars allt kanon bra. Så duktig min plutt<3
Sen så slockna hon direkt efter dagis så hon kommer nog behöva sin halvtimme och sova på dagis. Men får se idag hur det går, tar väll lite tid innan hon kommer in i rutin.

Idag blir det jobba 12-20 och så ska towe va på dagis 11-15.
Annars händer itne så mycket mer än att jag e skit trött men det får man va:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback