Tandläkarn

2011-08-09 @ 10:56:32
Vart hos tandläkarn riktigt billigt då jag fick remiss till linköping för att ta bort visdomstanden. Så 30:- är väll inget och klaga på:P
Annars är man skit trött då jag försov mig imorse av att telefon hade lagt av men då får jag skylla mig själv som ine orka sätta mobilen på laddning igår. Så vakna klockan åtta så hade 20 min på mig att göra oss ordning och fa in till mjölby då jag lämna av towe hos sin farmor.
Men kom bar 5 min försent så det gjorde inget som tur då hon ropa in mig ungefär samtidigt som jag kom in.
Så då får man se när man får tid att åka och dr ut tanden.

Idag fundera jag på att åka ner till affärn och köpa grejer till att baka nåt.Va länge sen man baka nåt så vore gott om man kan då baka bra:P
Inte alltid man har den talangen i sig.

Laila prata om att ha  towe nån dag då hon är ledig va så länge sen hon va där. Så får se om det blir dagis imon eller om hon åker till laila.
Imorgon kommer sotarn då de har rutin varje år att rensa så bara gå upp tidigt imon och va vaken när de kommer.

Ne nu blir det ta och umgås med towe och se vad dagen erbjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback