Surt

2011-08-31 @ 08:55:05
Fick inte hela min lön suck, så tjatar och tjatar på chefen!!!
Åker till mantorp och klipper håret idag hoppas det blir bra.
Towe är på dagis och va väldans lite barn idag. Rozanna va hemma idag med nicole då rozanna kände av foglossning jätte mycket. Så får hoppas de värkarna är nåt annant än foglossning.
Det är ju beräknat nu på lördag så får väll se,mysigt men en liten <3

Idag blir det åka in till mjölby en stund och göra lite ärende, sen ska jag förbi karin en snabbis.
Ska även försöka hälsa på pappa nog,towe gillar ju fiskarna och titta på.

Imorse va towe på jätte bra humör hon vakna och va så glad och ville äta frukost och ta på sig kläder och borsta tänder och gå till dagis med snabba steg. Om varje dag kunde gå så smidigt:)
Imorgon jobbar jag genom att åka med på taxi så jag hoppas att towe är med i svängarna och vill gå upp så hon kommer till dagis kl6.
Har även tandläkarundersökning imon kl.10,se vad de säger om min visdomstand.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback