Städa

2011-08-27 @ 09:53:47
Om man skulle ta en sväng med snabeldraken här hemma.. Tror det kan behövas och även lite skurande då towe spotta ut godis igår på golvet som vart lita klibbigt. (så himla glad i det *host host*)
Prata idag med signe på morgonen, vi prata om att åka på loppisen imon på väster och sälja lite. Det tror jag kan bli kanon om vädret vill hålla i sig:)
Men återstår se imon hur det blir av det.

Vakna morse redan vid 4 och satt uppe en stund tills tommy åkte till jobbet sen försökte jag somna om så vakna jag 8 sen när towe vakna.
Vet inte varför jag inte kunde sova längre,men min nacke är då bättre,skönt det.

Tro inte att jag är en boll som stutsar tillbaxs när du vill !!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback