Skänninge marken

2011-08-03 @ 22:13:47
Lätt och svara på blobb kommentar när ingen lägger upp sin länmk eller blogg så man kan svara.. Ja ja!!

Idag åkte jag från jobbet på dan så det va riktigt bra gjort då jag fick min vilja fram sen på kvällen insåg jag:)
Så idag ringde signe upp mig när hon va påväg till marken så självklart ville jag och towe göra sällskap med signe och vilgot.
Dagens inköp:

*Ballong my little ponny till towe
* Chips
* Remmar
*Memo spel (loppis)

Tack för en underbar marknadstitt med er och så fick towe åka bil (karusell) men först va hon glad och skulle verkligen åka sen vart hon ledsen efter några varv men vilket fall testa hon och han som körde karusellen han stanna direkt när jag sa att hon va ledsen. Men gick ju bra.
Sen körde jag på chokladhjul och va ett nr för att vinna en stor chokladlåda. Attans vilken osis men kan ha bättre tur imon.

Sen va jag idag på backluckeloppis i linköping där hitta jag leksaks kassaaparat till towe och så 2 barbie de är då favoriter här hemma.

Nu är man hemma och vi har ätit,towe somna direkt efter maten och ballongen va viktig och ha med in till sängen.

Sen säger jag herregud vilket folk som tar givet hur en annan tänker! Nu får man inte tänka längre utan en annan tänker hur man ska tänka.. Hahhaha
Men skönt att den personen slipper bekymra mitt liv längre den visa sitt inre för allt och alla hur en håller på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback