Sjukling

2011-08-10 @ 08:25:31
Verkar som towe börjar bli sjuk igen eller det märks att vädret har förändras då towe blir mer hostig på mornarna och själv är jag med hostig och fryser och har mig.
Tror vi ska börja med inhalatorn nu igen. Brukar bli framåt hösten den åker fram igen, tycker så synd om stumpan att hon ska må bra under sommarn men resten av åren får hon lida med hostan och blir sjuk ofta.

På tommys jobb ska de börja jobba övertid lördagar skönt att det finns jobb.
Det tråkiga att de ska göra det i 6 veckor så det blir lite mindra tid för oss och umgås det är väll det träliga men jag och towe får försöka hitta på nåt kul då.

Nu till frulle vart det pankakor här hemma,går och göra det och frysa in så är det smidigt och ta fram när man ska ha. Brukar ha i frysen så är det bara plocka fram vid frulle eller mellis.
Rensat kamerna lite här bjuds det på lite bilder.

 Towe älskar springa av sig på gräsmattan

 Towe



 Nicole och towe springer

 Cyklar
 Towe vilar

Så rolig towe är,när hon tittar på mummin så sjunger jag med och och towe säger direkt, Mamma inte sjunga!
Då börjar hon själv och sjunga.
Så man får inte sjunga utan hon som kan bäst<3

Nu blir det umgås med min lille tösa.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback