Promenix

2011-08-26 @ 18:38:30
Vart en liten promenix med rozanna och barnen. Vart glas vi åt nere vid änderna och så mata vi dem.
Idag har jag sålt iväg lite barnkläder och en tavla. Så vart 160+130 sen har jag sålt iväg här om dan för 300.
Så lite allt blir det,annars åker resten till backluckeloppisen jag fundera på att åka på onsdag.
Så man får lite mer plats i förrådet,dessutom synd att kläderna ska ta plats när andra kan ha nytta av dem.

Nu blir det ta lite kort på resten av barnkläderna jag har kvar och lägga ut. Jobbigt men det ger nog resultat hoppas jag.

Fick tid till tandläkarn nästa vecka för undersökning, skönt att det vart på ledigheten så man slipper ta ledigt. Sen så vart det på fm och då e ju towe på dagis så blir kanon om hon inte ska hänga med. Återstår och se...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback