Onsdag

2011-08-03 @ 07:58:11

Skänningemarken idag men idag skippar vi inget shopping sug heller för den delen.
Sen så idag blir det åka till mjölby till banken och sen till bilverkstaden som jag va här om dan med min bil.
Sen blir det jobba,varm dag,skänninge marken är idag så tror knappast vi har nåt och göra med maten och taxi.
Men tur att man har andra taxichafförer och prata med så tiden fördrivs.

Denna månad kommer ska jag till vårdcentralen med handen, towe ska på 2½ års kontroll,towe börjar på dagis igen (ska bli jätte kul för henne och leka av sig, dessutom pratar hon om några barn som finns på hennes dagis, här hemma.)
Annars blir det jobbmånad,brukar aldrig hända nåt speciellt i aug, hoppas att vädret håller i sig.

Igår va det inpulsiv åk för anna oich janne och barnen till skänninge då de va ute och åkte, så de fick mina två påsar med massa tjejekläder efter towe.
Skönt och bli av med det dessutom fick jag liten slant för det. :)

Har massa frågor i huvudet på mig som rör mig om hur det kommer bli med jobb,boende,towe. Jag är då inte orolig för nåt men det e mer min framtida plan hur den kommer bli.
Men vi har ju tid på oss:)

Roligt att inte våga prata med mig och be om ursäkt. Du vill väll inte inse dina fel. För du gör ju aldrig fel enligt dig själv..

Ne nu ska jag umgås med towe min älskling<3  Tommy får sova ut lite då en annan fått sova ut nu de andra dagarna då man även sovit liten tupplur på dan. Vart helt utmattad och trött det tar på äns kropp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback