Ny vecka

2011-08-22 @ 08:50:34

Ny arbetsvecka måndag-fredag sen byter man jobb så himla gött:) Ska idag till ams för att lämna in lite papper om nystartsjobb så towe ska till dagis lite tidigare.

I helgen va  jag på loppis med signe och hitta en del till hösten och vinter. Towe har växt till sig otroligt. Overoll 60:- stl.100  Stövlar stl.25 20:-

 Regnkläder fodrade till hösten 80:- stl. 98 otroligt att de sitter perfekt så såg stort ut så hoppas hon kan ha dem i hösten som sagt.

 Pippidocka som är favoriten här hemma bättre än snuttefilt tillomed:P
40:-

Annars vart det basplagg som byxor,tröjor m.m. men tog lite större stl. 104 uppåt men de i 104 satt bra redan nu så min lille tös växer aldeles för fort.
Men annars va vi vi på föräldraträff igår men vart himla liten grupp men barnen hade kul ändå.
Sen så cykla jag med towe till öbe och träffa emelie och villiam. De sprang som galningar och va lite trosiga imellanåt i affärn. Men towe har börjat lyssna allt mer på mig i affärn.
Efter att vi hade handlat så gick vi till lekparken som barnen fick leka en stund,men oj va towe hade otur där,ramla antingen från gungan eller från sandlådan. Så hon va väll för trött då hon va himla tyst och sur när vi skulle cykla hemåt.
Möte minna och nån kompis som va ute och åkte i någon subaru himla fin bil,vill ha:P
Men towe skulle inte hälsa men en anna stod där ett tag och prata med dem. Men sen efter det cykla vi hemåt och tommy fick komma ut och ta towe då hon va så himla trött,hann bara ta av henne kläderna hemma sen somna hon som en stock.
Så hon sov från halv sex till halv sju nu på morgonen,otroligt.
Men på natten skrämde hon livet ur mig när hon kom in till oss när jag skulle öppna dörren för att gå ut mot köket.Men hon somna om så va bara lite vatten hon ville ha.

Idag har jag fått så jag nästan tuppar av lustigt tror det har med blodtryck eller nåt men den brukar va bra på mig. Känns som jag är vaken men kan itne reagera. Läskigt.
Ska försöka äta lite så kroppen kommer i ordning lite mer så jag orkar idag. Idag jobbar jag 12-20 ingen rolig dag då måndagar brukar va himla sega.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback