Morrn

2011-08-24 @ 07:57:42
Onsdag och bara 3 arbetsdagar kvar längtar till ledigheten:)
Ska försöka åka bada med towe någon dag i simhallen men försöker unvika så mycket som möjligt då hon har sin eksem och det blir inte bättre av kloret.
Men hon är riktigt duktig på att våga när det gäller och bada. Hon vill helst att man släpper henne och att hon har puffar på sig.

Vakna halv åtta idag tackar för det:) Utvilad lite mer än vanligt, har en del kvitton och sätta mig och reda ut suck men ett måste sen så tänkte jag väll försöka gå en liten promenad eller cykla ner till affärn med towe.
Det hinns nog tills det är dags och åka till jobbet.

Towe har börjat och skoja mycket om saker eftersom som tommy gör det ofta med towe så nu vet hon va det är och tycker det är jätte kul och säger - mamma jag skoja bara!
Sen skrattar hon jätte mycket eller flinar.
Min lille busfrö<3

Prata igår med min nya chef, nya schemat är på g nästa vecka och så skulle han se om jag kan ta mina helger till dagspass. Vore lättast annars blir det inte mycket och sova om man ska jobba kväll eller natt och tommy jobbar och jag har towe då. Men på nåt sätt löser det sig.
Så nästa vecka blir det skriva på kontrakt,få schema,kläder m.m.

Saknar ibland otroligt mycket till gamla tiden för att göra saker annorlunda men har det himla bra nu med. Men önska bara att vissa personer fanns kvar i livet. Saknar er så<3 Kommer alldrig glömma er då ni finns i mina tankar hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback