Mitt i veckan!

2011-08-17 @ 07:35:15

Onsdag, det va på tiden känns som dagarna går så himla segt här hemma.
Towe väcker mig mellan 7-halv åtta här hemma. Igår somna hon kvart över sex och sov tills kl 7 på morgonen.Så hon är nog utvilad.
Inatt drömde jag om en sak och jag hoppas verkligen att det får mig tänka på hur jag vill ha det med mitt liv med towe och så.
Ställa lite krav:P

Ne idag blir det jobba 11,30-19,30 vart himla sega dagar med lite jobb men det är tur att man har lite folk och prata med.

Igår fråga jag en kille om han ska träffa en tjej snart, jo det ville han ju men han vill  träffa någon lugn tjej och så sa jag att - skulle du accepter nån som har redan barn eller inte.
Då sa han att han vill att hon inte har några barn, han vill ju ha själv barn omkring 30 med en tjej som inte har några alls.
Då sa jag om det splittrar så ska inte du träffa nån alls eftersom du har barn då?
Då sa han jo.. men då sa jag att du får ju tänka på en tjej roll med om hon har barn man kan ju nämligen få en kille och även barn med den som det inte va tänkt. Så då finns det många tjejer som har barn och är ensamsteånde. Så är då inget och va rädd att träffa nån som har barn. Man ska inte va så kräsen om man vill träffa någon.
Då hade han inte mycket och säga tillbaxs. 

Towe tittar på nallepuh här i sovrummet med mig,har tänkt nu och umgås med lille tösen<3
Imorgon är det bvc,se hur det ska gå:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback