Måndag-ny vecka

2011-08-01 @ 10:04:57
Svullen i magen jobbigt men bara åka och jobba och så har jag även några ärende med chefen och fixa till. Men det ska gå bra:)

Hoppas mitt bankomatkort kommer idag känner mig så handikappad utan det. Va ju så att jag skulle ta ut pengaroch så fick jag inte mitt kort tillbaxs så litar inte härdan efter på bankomaten i skänninge.
Men på ett sätt bra att jag får nytt då mitt ship på kortet va lite slitet.

Ne nu blir det gå och slänga lite skit i grovsoppningen då jag rensa förrådet här hemma så vart det en del och slänga.
Fundera ta bilen till dörren och last in så man får med sig allt. Ska ju ändå dra till jobbet snart.

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback