Loppis

2011-08-29 @ 07:53:29
Va igår på loppis gick bra för min del, 1700 hade jag samanlagt när jag kom där ifrån och 300 av dem va växelpengar som jag sålt för här om dan. Men idag va det en granne här trojan hon ville titta i mina lådor med så är ju kanon:9 Sen ska en ha dvd filmer för 160:-,the sims säljs till karin för 80:-. Så det kommer in lite pengar.
Har köpt ett par vinterdäck av tommys pappa för 400 så de e helt nya och passar till min bil:)
Kom man und0an billigt och bra.
Annars ska det förnyas lite delar i min bil,kolla igår lite men är bara tändkablarna som är dyra men nu har jag sån tur att jag hittat ett par nya på tradera till min bil för halva priset:)
Så kommer nog hamna under tusenlappen med allt jag behöver till bilen sen kommer den va prima då det ska bara bytas lite smått så det inte kommer in fukt i  fördelarlocket,de0t är därför bilen ahr ryckt lite när det är fuktigt ute.

Idag blir det dagis för lille towe 8,30-11,30 sen ska jag till ams under tiden. Sen ska jag till linköping senare när jag hämtat towe. Så slipper man stressa hemåt.

Kolla igår på en film som va  - you must go   (komedi)  Skulle va komedi men va helt oki va lite rolig i början men sen va det dåligt slut som de flesta filmer har tyvärr.
Ne nu blir det dra och göra sig ordning så vi hinner med allt. Ska gå idag med rozanna till dagiset samtidigt så blir kul se towes reation att nicole ska dit med samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback