ledsen

2011-08-27 @ 13:00:11
Prata med en tjej som skulle köpa lite strumpor till bebis. Visa sig att hon hade mist sin son när han va 9månader och några dagar.Ush va hemskt och va med om det vart jätte rörd av att de alla bilder hon lagt ut det va från början till slut.
Tanken och bara om jag skulle mista towe skulle göra så mitt liv rasade hon är en del av mig kan inte tänkte mig utan henne.
Hon är mitt käraste och allt<3

Annars himla besviken på omogenhet som ska få alltid genom sin vilja som jag trodde! kan inte respektera och ge tid till en att smälta gå sakta framåt. Ne då ska man istället glömma allt och bara bli som det vart förut. Himla lustigt då verka det inte va så stor grej av att du såra mig med allt du sagt till mig. Ne då får du väll va omogen och skita i allt som du säger då är man inte så viktig.

Tackar för de kompisar man har, få bra äkta vänner<3

Väntar hemma på att tommy ska komma hem så ska jag åka iväg mot motala till minna och se hennes nya lägenhet:)
Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback