Kan inte!

2011-08-30 @ 09:30:16
Det är mycket som är kan inte och så tappar towe orken att äns försöka och tjurar ihop för det minsta.
Men det är väll den åldern det är lite så. Men man får uppmuntra henne att hon kan:)

Idag möte jag på rozanna med do0ttern på morgonen. Det regna idag så vi åka bil upp till dagis ihop.
Vi tänkte d0ra 0till mantorp citygross under tiden barnen är på dagis. Tänkte kolla om det fanns klipptid att klippa sig. Tror det blir tappert men att ha det långa håret kvar.

Annnars väntar jag ännu på min lön suck vilka chefer man ska ha oturen med. Hoppas det blir bättre nästa gång.
Fått mitt schema nu så det blir kanoners men blir att towe börjar kl 6 på dagis om mornarna men nu ska man man väll få mer tid på dan att kunna få leka med towe och äta familje middag ihop.<3

20sep0tember är förskolan s0tängd se om tommy kan ta pappa dag för towe. så hon slipper gå i mjölby den dagen.

Ne ska dra mig hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback