Kåldolmar

2011-08-30 @ 21:04:03
Hemmagjorda kåldolmar här hemma vart det idag:) Vart ett gäng så nu kan man frysa även ner dem. Men fy fan va dålig i magen jag vart idag vet inte om det beror på de eller om man håller på att bli sjuk för har spykänsla med men inget som kommit än. Bara en massa toabesök så har en anning ont i magen.

Towe har vart på dagis och när jag hämta henne så lekte de uta och gjorde gegamoja i en hink och gjorde små kakor i handen. Så fin hon va:) Men huvudsaken hon har kul på dagis så får hon bli hur skitig som helst.
Finns tvål och vatten.

Idag va jag i mantorp kolla efter klipptid med rozanna men fanns då inget idag så imon fanns det på morgonen så ska dit då. Vi virra även runt en stund i mantorp för att hita frisör men de va inte lediga på morgonen.
har tänkt och klippa håret tappert men ha det långt ändå.


Ne nu blir det bada towe sen ska jag se om min chef kommer med pengar iag då han prata om att komma förbi idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback