Härligt!

2011-08-04 @ 09:10:04
Härligt väder så gött:)
Väntar på tommys mamma så ska vi gå ner till marken sen på em kommer minna, se även om mimmi kommer med vore kul.
Se om jag själv ska ha egen tid med de där nere eller om man ska ta med towe. Återstår och se.
Vill ju åka någon karusell om jag får med de.

Towe leker här hemma med barbie och så fråga jag vad de heter så sa hon lilla och rosa.
Vilka namn:P
Men hon som får bestämma men tror hon döper de efter färgerna de har på ögonen och kläderna. Hehhe

Ne nu blir det gå ut i det härliga vädret.



Älskar mina älsklingar<3


Kommentarer

Postat av: Signe

så kul att fråga vad deras leksaker heter, man kan få dom roligaste svaren! <3

2011-08-04 @ 11:18:03
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback