Full fart

2011-08-31 @ 16:18:43
På morgonen vart de0t klippning under tiden towe va på dagis,vart klippt en rejäl bit men så skönt:) Det växer ut som sagt och så vart det lite mer frisyr.
När jag hämta henne på dagis vart det varma mackor till lunch sen drog vi till mjölby där vi mötte på karin en snabbis då hon fick the sims spelet,sen mötte vi på helena då vi skulle köpa ett par vinterskor av henne. Men attans så passa de inte då det va snygga. Så blir och leta vidare vinterskor eller så köper vi nästa månad på skopunkten då en annan behöver skor med.
Efter de visiterna så drog jag och towe till simhallen vart 40min bad och lek och hon älska ruchikanan de hade(hur det stavas). Hon skulle åka hela tiden och plumsa i vattnet. I början va hon lite feg för att släppa mig men där efter kom hon igång med att göra kaffekoppen och spotta vatten m.m.

Efter badet åkte vi en sväng till affärn då vi köpte varsin glass för att njuta oss med men attans vilken osis, towe somna i bilen med glassen i handen. Hahaha då måste hon va riktigt trött. Så vart glass på bilbarnstolen och på hennes byxor.Men men sånt som kan ske.

Nu blir det göra egen hemmagjord pizza och så har vi god kebabsås som jag köpte från lundby hemköp.
Sen blir det titta på lite tv och ta det lugnt och -imon blir det nog lite stressig morgon då jag börjar klockan 6 så måste åka halv sex senast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback