Frulle

2011-08-06 @ 09:01:25
Risgrynsgröt var det på beställning av towe och det gick ner och så ville hon ha hjortkorv jag köpte på marken då man själv skulle ha det på mackan.
Igår kom jag hem vid 1 på natten då jag jobba ill 12 fick ihop mina 8h så idag är jag lite små seg men själv vakna jag halv nio och towe vakna lite efter mig.

Redan lördag,dagarna går ju förbi än med ett rus! Men skönt det, på måndag och tisdag är man ledig så måndag blir det borensberg träffa signe och hoppas på vetigt väder så man kan träffa de andra föräldrarna.
Tisdag fundera jag på om man skulle ta och åka till simhallen med towe,hon älska vekligen att bada. Finns ju minisim i hennes ålder men alltid vart fullt i grupperna och så ve jag  inte riktigt om mitt schema kommer va regelbunde. Men eftersom jag börja halv tolv som tidigas så skulle fm passa jätte bra. Ska kolla upp det nog.

Ne nu blir de umgås här hemma med <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback