Fredag:)

2011-08-19 @ 08:51:34
Familjemys får det blir på kvällen<3
Idag jobbar man 11,30-19,30.

Sen har man ledigt helgen och så kommer man ju ha upptagen helg som vanligt:P
Annars jobbar jag nästa vecka måndag-fredag sen är jag arbetslös en vecka men det gör mig inget då jag inte haft någon semester i sommar så blir och ha ledigt en vecka med aktivitetstöd. Skönt va lite hemma med:)
Sen börjar man med taxibil,ska blir riktigt kul få ha lite mer och göra om dagarna.Desstovärre lite mer stress men men..

Här hemma har man sålt löpmaskinen bort har då ingen motivering till den så varför ha den hemma då?
Annars så har towe blivit föräskad i en film. Dumbo heter filmen. Hon garvar jätte mycket åt en mus som rammlar i en hink och hickar hela tiden och så kommer det bubblor.
Hon är för go våran lille tös. Älskar min familj så inte orden räcker till<3

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback