Dagis- Vardagsrutiner

2011-08-15 @ 11:03:29
Dagis börjar idag för lille tösen, hon va blyg liten stund men sen gikc det ju jätte bra:)
Själv åkte jag till mjölby för att kolla upp med handen jag fick en tid, visa sig att jag ska gå en behandling nu i 3 månader med handledsskydd. Ovant och köra bil med den men det går allt. Kommer nog få några frågor om det på jobbet men men bättre ha den och slippa ha stickningar och domningar i handen.
Tack rozanna för sällskapet, vart ju kanon med tiden och allt då våra döttrar va på dagis samtidigt och så kunde du göra ditt lilla ärende.

Idag blir det hoppas på bra skeded inför nya jobbet, längtar:)
Sen så fasen va jag är nöjd med bilen, billig i drift och duger kanon till att pendla med. Räkna ut min bensinförbruktni8ng på bilen då ligger han 0,5-0,6 kan inte bli mycket billigare.

Ne nu idag blir det och jobba kommer uppdatera under kvällen om det orkas. Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback